Interim marketing Den Haag
Marketing expert inhuren of aannemen? Inhuren natuurlijk!
Je kent het wel. “Lieve mensen, ik ben zwanger!”. Na een welgemeend, “proficiat Margot”, denk je gelijk. "O nee, hoe ga ik onze Margot in hemelsnaam opvangen? Ga ik een marketing collega aannemen of een interimmer inhuren? Niemand kent onze branche en ons bedrijf zo goed als Margot, onze eigen marketeer, hoe moet dat nu de komende 5 maanden?"
Natuurlijk heeft het het aannemen van een tijdelijke marketing collega ook voordelen, maar denk hier eens over na.
- Startdatum marketing project
Het eerste en niet zelden een doorslaggevende argument om voor een interim marketing professional te kiezen, is de gewenste startdatum. In plaats van drie selectierondes, een arbeidsvoorwaardengesprek én het uitzitten van het oude contract, iemand die over twee weken al kan meedraaien. En omdat je deze persoon geen arbeidscontract aanbiedt, heb je vaak aan één 'klikt-het' gesprek al voldoende.
2. Een schat aan ervaring
Doordat de interimmer gewend is om zich elke keer weer te verdiepen in een bedrijf, branche, de collega's en de marketing vraagstukken van de afdeling, heeft zij/ hij een schat aan ervaring en vakkennis en is zij/hij gewend om snel te schakelen. Dus geniet van een ervaren professional met een frisse blik.
3. Resultaatgerichte marketing
De interim marketeer hanteert een uurtarief en factureert de gemaakte uren aan het einde van de maand. Hierdoor is zij/ hij zich bijzonder bewust van het feit dat deze kosten moeten worden terugverdiend. Alleen al deze bewustwording en het denken als een ondernemer, maakt dat zij/ hij resultaatgericht te werk gaat en er alles aan zal doen om de periode waarin de opdracht duurt, zoveel mogelijk impact voor de marketing van de opdrachtgever te maken.
4. Snel inwerken
Zoals je van een ervaren interim marketing specialist mag verwachten, pakt deze nieuwe projecten snel op, dat is zij/hij namelijk gewend. Sterker nog, daar geniet de interimmer juist van. Goed luisteren, snel mensen leren kennen en zich verdiepen in de marketingdoelstellingen zijn dan ook, meer nog dan bij een nieuwe collega, een soort van tweede natuur voor een marketing interimmer.
En waarom er Den Haag in de kop staat? Heel simpel: in de HTM zone bevindt zich mijn netwerk, heb ik veel ervaring opgedaan en last but not least, omdat ik graag fiets.
Kopje koffie ter kennismaking?
Klik hier voor de andere marketingdiensten.